ח"כ מהקואליציה נגד ליברמן: "אוטם אוזניים לזעקת הציבור"

    נתי קאליש 1 Comment on ח"כ מהקואליציה נגד ליברמן: "אוטם אוזניים לזעקת הציבור"

    הבוקר אמר שר האוצר אביגדור ליברמן כי "עליית מחירי החשמל מתונה יחסית". בתגובה לדבריו אמרה חברתו לקואליציה נעמה לזימי כי ליברמן מנותק מהציבור, "אוטם את האוזניים שלו לזעקה של הציבור שלא מצליח לסגור את החודש"

    גזירות ליברמן צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר אביגדור ליברמן אמר הבוקר בריאיון לרשת ב' על ההתייקרות בתעריף החשמל כי היא מתונה יחסית. "האינפלציה בארצות הברית כפולה מפה. העלאת החשמל הייתה אמורה להיות 16%. מה לעשות שמחיר הפחם קפץ ב-170%?" אמר ליברמן.

    ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה, אומרת בתגובה לדברי ליברמן על "עלייה מתונה במחירי החשמל" ומגדירה את אמירתו "ניתוק מוחלט מהציבור".

    ״עוד מהיוצרים של ׳מחירי השכירות עלו רק באחוז וחצי׳ שר האוצר ליברמן מציג לנו פוליטיקה שלא מחוברת למציאות. איך ייתכן שמי שאמון על המשרד החשוב ביותר, אוטם את האוזניים שלו לזעקה של הציבור שלא מצליח לסגור את החודש?" תקפה את ליברמן.

    "במקום להתגאות באפס גירעון שלא מחלחל לציבור, הגיע הזמן לקדם רפורמות ומדיניות שתתמודד עם עליות המחירים. רק השנה בית המשפט העליון הכריז על חשמל כזכות חוקתית – כל השרים האמונים על הנושא, חייבים לדאוג שלא יהיו ניתוקי חשמל ולהגן על השכבות המוחלשות בעקבות עליית יוקר המחיה.״ דברי לזימי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תסתכלו עך הפדצוף שלו
      ותחשבו זה שר אוצר?
      זה נראה שר במדינת ישראל?
      זה שיהודה ויינשטין סגר לו את תיקים
      זה שמבקר את החברה שלו לגניבות
      בבית הסוהר
      אז מה יש לצפות ממשלה כזאת
      עוד מעט יש בחירות תזכרו טוב טוב
      למי להצביע